זמני משלוח ומדיניות החזרה

להלן מדיניות המשלוחים באתר:

  • משלוח מוצרים מתבצע בדואר רשום, דואר שליחים ואיסוף עצמי, פרטים באפשרויות המשלוח למטה.
    • כל המשלוחים מבוטחים למקרה של אובדן או נזק.
    • החיוב עבור המשלוח כולל את כל המוצרים שהוזמנו בהזמנה אחת ולא עבור כל פריט.
    • המוצרים נארזים בקפידה ונשלחים מרופדים היטב.
    • אריזת המתנות ועטיפתן המוקפדת – חינם.

אפשרויות משלוח: דואר רשום/דואר שליחים

עלות המשלוח 30 ₪
חבילות בדואר רשום מגיעות בדרך כלל תוך 3-10 ימי עסקים.ט.ל.ח
לאחר ביצוע ההזמנה יישלח אליכם אימייל חוזר שיכלול את מספר דואר רשום למעקב וקישור אתר דואר ישראל בו ניתן לעקוב אחר פרטי המשלוח.

שימו לב: במידה ולא קיבלתם mail יתכן שנזרק כדואר ספאם אצלכם בתיבת הדואר.

*יישובים מרוחקים וקיבוצים יתכנו עיכובים בזמני החלוקה.

*בשישי/שבת אין שירות משלוחים

  • יש להקפיד להקליד כתובת מדויקת הכוללת:קומת מגורים, מספר כניסה, שם על הדלת, שם המשרד וכדומה – על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה מדויקת. אחרת המשלוח יעוכב.
    • יש לשים לב לשעת ביצוע ההזמנה באתר, הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 13:00 יישלחו בדרך כלל רק למחרת היום.

איסוף עצמי: ההגעה למשרדנו שבסדנא 4 קריית ביאליק תתבצע רק לאחר הזמנה ובתיאום בלבד. בטלפון:

1700-50-99-90
נקודת איסוף: רחוב הסדנא 4 קריית ביאליק

שימו לב: ההגעה מתאפשרת רק לאחר ביצוע הזמנה או תאום ביום האיסוף בלבד מול משרדנו וזאת בימים א-ה בין השעות 10.00 – 16.00 ובערבי חג בין השעות  10.00 – 13.00  

לתשומת לבך: (חשוב) הזמנות ישנות מחייבות עדכון ובתאום ביום ההגעה בלבד!
לנוחיותכם: (חשוב) ממש בהגעה ליעד (לא לפני) יש ליצור קשר 1700-50-99-90 אחד מנציגנו יצא מיד לקראתך. זה ייקח פחות מדקה. (חשוב לעדכן את הנציג שמגיע מטעמכם לאסוף).

מדיניות החלפה/החזרה

  1. במידה והמוצר הגיע שבור/פגום ניתן יהיה לקבל החזר כספי מיידי או לחילופין מוצר חדש, כל זאת לאחר הצגת תמונה ואו סרטון המעידים על אי תקינות המוצר.
  2. במידה ובוצעה הזמנה ניתן יהיה לבטלה במשך 24 שעות. לאחר מכן על מנת לבטל הזמנה חובה לחכות עד להגעת המוצר ולאחר מכן לבטל ולהחזיר את המוצר.
  3. החזרת מוצר תקין מכל סיבה שהיא במטרה לבטל את העסקה תחייב את הלקוח לשלוח את המוצר אל המפעל, לאחר מכן הלקוח יהיה זכאי לזיכוי מלא.
  4. במידה ולקוח פנה אחרי 90 יום לאחר סיום המשלוח הוא לא זכאי לביטול עסקה
    מרגע קבלת החבילה ללקוח ניתן יהיה לבטל או להחליף מוצר בתוך 14 ימי עסקיים במידה ולא נעשה בו שימוש כלל .
  5. שירות הלקוחות של האתר יהיה זמין לקונה בכל עת. בכל בעיה אנא פנו אלינו במיילvictoriamazkira@gmail.com:  או בטלפון: 1700-50-99-90
  6. החלפה ניתן לבצע עד 14 יום מיום קבלת המשלוח בצירוף חשבונית/קבלה בלבד.
  7. במידה והחלטת להחליף/ להחזיר את המוצר אנא צרו עמנו קשר 1700-50-99-90
  8. אנא ודאו שלא נעשה שימוש במוצר, שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו חשבונית.
  9. על מנת להחליף את הפריט יש לדאוג שהוא יגיע אלינו למחסן בכתובת: הסדנא 4 קריית ביאליק.(אנו ניצור אתכם קשר כאשר המוצר יגיע אלינו ונעדכן אתכם על המשך טיפול)
    –  ניתן להביא את הפריט אלינו באופן עצמאי, או לשלוח את הפריט בדואר רשום, בצירוף פתק עם שמך, מספר טלפון ליצירת קשר וכתובת חזרה למשלוח הפריט החדש.
  10. הפריט החדש אותו תרצו במקום זה שהוחזר, ישלח אליכם חזרה בדואר רשום או באמצעות שליח עד הבית יש להוסיף 20₪ דמי משלוח.
  11. את ההחלפה של המוצר ניתן לבצע גם במשרדנו שבקריית ביאליק (כפי שמופיע ב”צור קשר”) ובצירוף חשבונית/קבלה.

בברכה,

ויקטוריה מוצרי ריח בע”מ